091113

Har just kollat på The Hollyday. Emma har gått och lagt sig för hon ska upp och jobba imon, men jag, Ida och Louise ska gör stan. :)

Idag på jobbet kommer en skitsnygg kille in. Han går runt och kollar och bestämmer sig efter x antal minuter för en helt random porslinsfigur. Jag står i kassan och skyndar mig med kunden jag håller på med för att han ska komma i min kassa. Linda blir klar och säger nästa. Han står kvar i min kassa. Nästa hojtar Linda igen. Jag kan stå vänta, gå du före säger han till tanten bakom. Hon ler mot honom och säger något på norska om gentleman. Mhm tycker jag. Det blir hans tur och det finns ingen prislapp på porslinssaken. Atans. Jag springer genom halva butiken för att kolla upp det. När han har gått och det inte längre är någon kö frågar Linda om han var snygg. Va? Frågar jag. Ja, du sken ju som en sol, mer än vanligt då alltså! Så tydligt asså? HAHA!

Har hittat kameran, men jag glömde att ta bilder.....

Amanda - God Natt världen, Hej True Blood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0