091117

Jag och Emma har spunnit. I  E N  T I M M E ! (Okej 55 minuter, men ändå) Känner mig duktig igen. Först jobba i 8 h, sen ta mig till gymmet (det är nog den största bragden faktiskt) sen spunnit och sen bakat paj och ätit den. Filmjölk med banan och kanel lockade så mycket men jag tänkte att jag måste äta ordentligt. Så det gjorde jag. Jag orkade dock inte vänta tills pajdegen hade ståt i kylen  så det blev en edna gröt, men det fick gå det med!

Veckans schema:
Imorgon, onsdag: Jobba 10-18, Elixia power med Ida
Torsdag: Jobba 11-19,Städ-dag of the year!
Fredag: 12-20, NEW MOOOOOOON! :D
Resten av veckan är inte väsentlig ;)


Iiiiiih! Aaaaaaaaaaaah! Oooooooooooooh! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTA!

Amanda - PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va duktig Du varit!! Det är motigt att ge sig iväg och träna efter jobbet!! Duktig! Bra!

2009-11-18 @ 08:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0