091119

Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att någon vänlig själ ska komma hem. Jag har nämligen tagit på mig att rensa avloppet, (fy fan vad jag ångrade mig när jag tittade ner i duschbrunnen), men vågar inte göra det när jag är ensam eftersom jag är rädd att en bigbauta-spindel ska hitta upp till ytan.

När jag städat klart ska jag äta, kolla twilight med flickorna och börja sticka igen. Har äntligen fått garnet som mamma skickat så nu ska jag börja sticka igen!

Jag är glad, har fått reda på en sak, men det är inte 100 än, så  jag tänker inte säga något just nu. Får se vad vi kan pussla ihop. :)

Amanda - Jacob Black

Kommentarer
Postat av: Nea

haha ! Varför knäcker jag mig när jag läser : Bigbauta-spindel !?!?! HAHAHAHAAAHHAH ! Sjukt kul ! ;D När har du tänkt att komma hem ? ;)<3

2009-11-19 @ 21:10:59
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: mamsen

Så där kan man ju inte säg... berätta nu!!

ll

2009-11-19 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0