091123

Morning folks!

Har nät igen för tillfället. Inte jättestora förhoppningar om att det kommer att vara så länge, men man får väl vara glad för det lilla?

Ska snart sticka till jobbet, om en halvtimma närmare bestämt. En jävulsk natt om man får uttrycka det på det viset. Har legat och mått illa och varit helt övertygad att jag fått svininfluensan, mår dock bättre nu så jag hoppas att jag hade fel!

Igår var hela gänget inne i stan på sjoklad-cafét. Satt och pratade och myste, sen gick jag och Ida och hyrde film, The Wrestler, som gjorde mih väldigt besviken. En väldigt tragisk film, det enda bra var filmmusiken, och den var ju bara på outrot. Dåligt!

Amanda - Tell me friend can you ask for anything moore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0