091124

Gokväll!

Sitter och kollar Teh Day After Tomorrow, den är så satans läskig, men ack så bra. Har jobbat från 9 till 5 idag. Sen spinning, sen snyltat på mamma sen ätit och sen skrattat åt Ida.

Åh-shit!! Det täcker hela Skönhetsgudinnan!

Jag som trodde att alla hört talas om Frihetsguddinnan.........

Imorgon är det jobb igen, så klart, torsdag med, och efter jobb blir det IKEA med la Familia! A.k.a. Fruarna.

Vet ni en sak? Klart ni vet! Men vet ni den saken jag menar? Kanske. Idag, today, this tag (?!) H A H A ! är det en månad kvar till julafton. Åh så kosligt! :) Och snart är jag hemma. Och på söndag är det första advent, då ska vi mysa inne i stan framför granen som tänds. Idas mamma Marie sa att granen i Halmstad inte ska tändas. Vad är det jag hör? Dålig stil kommunen!

Jag tror bestämmt att jag ska ta och gå och lägga mig, trots att filmen inte är slut. Jag är slut i kroppen, ska upp tidigt imorgon och cravar Dead until dark. (första boken i true blood-serien)

Amanda - För jordens barn (ASG)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nej mitt <3! Inte snyltat! puss

2009-11-25 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0