091128

Dagens födelsedag: Gunilla Kristina Gustafsson

Ida fyller min älskade mamma år! Jag har skickat ett paket till henne. Paketet heter Bruce(Springsteen) Mattias (Lars Winnerbäck) Gerhard (Ulf Lundell) Gustafsson och är en liten luddig rotweiler-valp. Packade ut honom på jobbet för några veckor sen och köpte den direkt till mamma. Tänkte först ge den till henne i julklapp men ville inte vänta så länge, så jag skickade honom ist. :)

Just i detta nu (?) sitter släkten hemma hos mig och har kalas för mammie, hoppas på att de snart ringer så att jag får vara med på ett hörn :)

Amanda - Remember how I kept you waiting when it was my turn to be the god?

Kommentarer
Postat av: Mummie

Tack så mycket för den söte, lene lille Bruce!! Hoppas Ni får en kul kväll på stan!

2009-11-28 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0