20:02

Slutade för två timmar sen. Kom hem för 1 timma sen. Har på 1 timma hunnit handla 1kg köttfärs och en hel kyckling, lagat enchiladas till en halv armé, tvättat för två armér, konstaterat att jag egentligen inte behöver köpa mer kläder som jag först trodde, utan det som trengdes i mitt lilla hushåll var en kulör-tvätt och en vit-tvätt.......

Nu sitter jag här och väntar på attt enchiladasen ska svalna lite så ska jag avnjuta den till ett avsnitt riverside. :)

Jag har tappat bort min kamera. Eller tappat bort är väl synd och säga. Har inte hel pejling på var den är, är mer korekt. Så jag kunde inte ta med den imorse, men jag har för avsikt att hittta den ikväll.

Imorgon blir det som sagt spinning 06:30 på Elixia. Sen frukost dejt. :)

Appropå Elixia....
Igår, ca. 14:30. Just skickat ett mess till Louise. Mobilen ringer. Jag tror att det är Louise. Svarar med munnen full av paj: Hallå!
Andra änden av luren: Hallå fröken!
Jag (lätt chockad): Ehh, hej...
Andra änden: Det är Terje från Elixia som ringer!
Jag: Åh! Jaha! Heeej! (det är alltså min PT, som kan vara det snyggaste som Stavanger skådat, like ever)
Terje: Jag ringer för att kolla hur det är med dig, och hur det går med träningen. Har du kommit igång?
Jag: Jajjemen! Det har jag! (Hurtig som få) Har gått på spinning och tränat på gymmet.
Terje: Åh vad bra! Vad tycker du om det?
Jag: Det är jättebra! Jättefint gym och jäääättebra instruktörer vad jag har provat på iaf!
Terje: Så bra! (Hyffsat nöjd) Hur är det med dig då?
Jag: Jo det är bra! Har pause nu.
Terje: Jaha, så du är på jobb.
Jag: Yes.
Terje: Pytt og Panne va?
Jag: (Chockad) Ja...
Terje: Kommer ihåg det! Men om du har några frågor så är det bara att höra av dig till mig vi telefon eller komma inom kontoret!
Jag: Ja, det ska jag göra. Tack så mycket!
Terje: Snakkes då!
Jag: Ja, snakkes!
Terje: Hejdå! (På svenska)
Jag: Hade (På norska)

På svaga ben och med hjärtat bultande i bröstet gick jag ner till Ida för att berätta denna underbara historia! HAHA!

Amanda - Synd bara att han har fru och barn...... ;)

Kommentarer
Postat av: Mum

Om Du hittar kameran (!) kan Du väl ta ett foto på Terje och lägga ut här...;-) Han verkar lite för gammal tycker jag!

2009-11-12 @ 22:47:15
Postat av: Linnea

Men va ? Vad är det jag hör ? :D Jag koommer till Norge typ nu :D:D. Går allt bra för er ? :)

Puss på min baby <3

2009-11-12 @ 22:53:48
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0