fame

Bion var sjuk bra! Jag lovar att halva filmen hade jag gåshud och den andra halvan var jag påväg att få det! Ida älskade den med, inte så konstigt! Det visste jag redan innan den hade premiär att hon skulle göra. Det är en Ida-film helt enkelt.

Jag ska gå och lägga mig strax och hoppas på att jag kan få somna. Är inte lika säker på det som jag borde vara känner jag. Är helt slut, men något säger mig att jag kommer ligga vaken med mina tankar och kolla på klockan som för varje sekund närmar sig väckningstiden. Inte det ultimata att tänka så, men det är ju dessvärre sanningen.

Jag och Emma har kommit på att vi är tänkarna i vårt fyrmanna-team. Nu menar jag inte detta på ett bra eller dåligt sätt. Det är bara ett konstaterande. Jag menar inte heller att Louise och Ida inte tänker. Dom tänker bara inte före dom pratar. Senast idag knäcker Louise ur sig något som får mig att börja asflabba. Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om, men Louise säger det är ju toppen över i. Japp. Okej. Och när jag berättade det för Emma berättade hon vad Louise hade sagt på Halloween-festen dom var på igår. Visserligen hade vår lilla stjärna antagligen fuktat strupen med ett och annat glas vin, men ändå.
Louise viskar förtroligt till Emma: Visst du att Michael Jacksson var svart som liten?! :O
Det är nog fan sånt som bara kan undgå två personer på denna jord. Jag älskar att jag bor med dom båda! Min vardag blir så mycket mer spännande på detta sätt! :D

Amanda - Förövrigt kan du dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0