jobb jobb jobb

Akkuart nå på Breivikvein 17:
Ida läser högt ur Engelska Cosmpolitan: Friendship is trust, laughter and win. A, men det stämmer ju!

Mammma: Jag skrev bara så för att retas med dig, men det var en sak som skulle pusslas ihop, men det gick inte. Det var så här. Ida kom in till mig på jobbet och sa att jag skulle komma ner till henne sen, hon skrek över axlen när hon gick att det var viktigt. Åh vad jag böev nyfiken. När jag slutat gick jag ner till Ida och var beredd på allt. (det blir lätt så när det gäller Ida, allt är möjligt) Hon sa att Anne-Beth hade ringt, hennes chef, och frågat om jag ville jobba för dom under två veckor i december. Igentligen ville de inte att två venninor skulle jobba tillsammans, men de hade blivit strul med den andra de valt och hittade ingen annan de tyckte va bra. Jag, sa att jag skulle fråga Linda och det gjorde jag nästa dag. När jag berättade hur läget var för henne kollade hon storögt på mig. Men lilla gumman, sa hon. Du jobbar mer än 100& som det är nu, du kan ju inte jobba ännu mer! joho sa jag, det vill jag. Okej sa hon, men då vill jag att du jobbar här ist. Så ist för en anställning på Name it blev det en tjänst till på P&P. Jag älskar det! :D Jag får jobba hur mycket jag vill och pallar med. Nu i desember har kilden öppet söndagar också, jag ska få jobba alla söndagar. HEJ FETELÖNE! ♥

Nu, som utlovat, ska jag visa er min älskade butikk! Enjoy!


Eftersom att jag började 10 i morse, och Ida halv 10, gjorde jag henne sälskap vid öppningen, jag fick lite tråkigt, hittade ett papper där man ska måla något fint, klippa ut det och sedan ska det hängas upp i butiken. Jag hoppas verkligen att min kommer att få hedersplatsen, då jag fjäskade för Ida och Maren genom en kärleksfull hälsning nere på kanten.
Jag (as-stolt): Ida kolla! Visst blev den fin
Ida (kollar inte): Mhmm....
Jag: Men IDA!
Ida: Ja, Amanda, vad är det?
Jag: Visst är den fin?
Ida: Jaaa
Jag: Visst är den finare än de andra!?
Ida: Mhmm...
Jag: IDA!
Ida: JA, AMANDA!
Jag: Lova!
Ida: Jaaaaaaaaaa!


För min konstnärs-instast fick jag Bunny Benny, som jag snabby döpte honom till :)


Här har min dag spenderats. Jag+Linda+500 (allvarligt talat) kunder. Ingen rast på 8 timmar. Yeahy!


Lys-hyllan.


Hela butikken! :D


Hylla 1


Hylla 2


hylla x


Jag har mer bilder, men det ser ju ungefär likadant ut, så jag tror att ni fattar poängen. Detta var en mycket nöjd och glad amnada som gav tummen-upp till New Moon. Dock var hennes tumme inte tillräckligt stor för att visa hur bra den var, eller för att visa hur äckligt snygg Jacob var. Men hon försökte.......

Amanda - Amanda and Ida-time!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Nå, det var gott att höra! Jobba inte ihjäl Dig bara! Och varför är Du inte på Skype? :\

Love! ll

2009-11-21 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0