shopping

När jag var liten och Beverly Hills gick på tv hade jag världens största cruch i Dylan. För några veckor sen var jag inne på Tyras blogg och hon berättade om en tröja med Beverly Hills gänget på som fanns inne på bikbok. Dagen efter gick jag förbi bikbok, eftersom att det ligger granne med Idas jobb, och då såg jag en grå tröja med Dylan på. Jag blev helt i exalterad och berättade för Ida (x-antal gånger) om hur fantastisk denna tröja var! Idag skulle vi gå en liten runda på kilden innan träningen och jag frågar Ida om hon tycker att jag ska köpa den omtalande tröjan. Det tyckte hon, antagligen eftersom att jag har tjatat hål i huvudet på henne. Så det gjorde jag!

Nu har jag min fina Dylan-tröja! Dock i en förliten storlek. Den är alltså inte för liten bara mindra än vad jag hade önskat.

Amanda - Ni får se skönheten imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0