söndag 14:19

Nu har jag spenderat någon timme framför vetgirig.nu. Har suttit och gjort testet Hollywood-hunkar. Jag fick inte så många rätt pga stavfel, men jag kunde de flesta! (Y)
ag har hittat en annan vampyr-serie nu. Eller Emma och Ida har hittat, jag har börjat kolla. The Vapire Diaries. Det är inte i närheten av True Blood, men det är ju inprincip omöjligt, men först avsnittet var iaf bra!

För några dagar sen kom jag och tänka på Simpson the Movie och var tvungen att söka på Spider pig på yputube. Jag kommer ihåg för något år sen när jag spelade in det på mobilen och visade Jonna och Linnéa i skolan. Jag satt och flabbade hysteriskt, Linnéa kunde knappt andas och Jonna kollade på oss som om vi var två utomjordningar. Nu ska jag åter igen kolla på spider pig! :D

Amanda - HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du får inte bli sjuk igen!! Pussar och kramar och love i massor! ll Vi kanske kan skypa ikväll?

Krya på Dig mitt <3

2009-11-15 @ 14:56:18
Postat av: Nea

Men fan vad kul det var ! Jonna trodde vi var dumma i huvudet,Hon hade kanske en anledning till det ? :D men vi älskade det ! :D SPIDER PIG<3

2009-11-15 @ 23:51:31
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0