091001

Första oktober idag. Alltså en månad sen jag träffade mamma, pappa, Anton och Alfred. Hur sjukt är inte det? Trodde jag för en månad sen att jag skulle sitta i en möglig lägenhet? Nej.

Mannen kom upp igårkväll. Han hade lika idiotiska resonemang som frugan. Möglet sitter inte i väggen det sitter på. Det är där för att ni torkar kläder och andas om nätterna. Det är verkligen inte farligt för hälsan.

Ett: Mögel sitter aldrig bara på väggen, det börjar inifrån.
Två: Vi hyr alltså en lägenhet som är en andningsfri och torkfri zone. Okej, good to know!
Tre: Jo idiot! Det är ju för fan visst varligt! Jättefarligt! Vi är ju för fan sjuka!

Åååh! Vill man inte bara skaka vett i människan?!?

Ida och Louise ska på lägenhetsvisning ikväll. Jag hade jättegärna velat följa med, men jag jobbar ju kväll.

Nu ska jag göra iordning här lite och sen laga mat, tvätta och ringa på lägenheter, men som Emma sa innan. Risken är inte jättestor att någon svara eftersom att de flesta är på jobb såhär dags.

Amanda - Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0