091003

God morgon!
Om inte jag har fått mitt liv om bakfoten här uppe i Norge, så tror jag minsan att vi har en födelsedag till idag... Nämligen min ingifta mormor Calle. Dock är jag en dålig ingift systerdotter (heter det så?) och vet faktiskt inte hur mycket han fyller. Usch vad jag känner mig dålig!

Ikväll blir det bio med Ida och Emma. På den nya fina bion i Sandnes, nästan brevid mitt jobb. Vi ska kolla på Brad Pitt, förlåt, hm. Vi tar det igen. Vi ska kolla på Inglourious Basterds. ;)


Ser det ut som en film jag kommer gilla? Nej, men jag vill se den ändå, den verkar grym!

Amanda - GG-Dag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingifta mormor??? :-D

2009-10-04 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0