091007

Hello! :)
Gick förvånansvärt snabbt på jobbet idag. Fick sju lådor av Mr.Nice-guy. Haha!

Ska strax ner till Meny med Ida. Hon ska köpa godis till morgondagens tågresa. Hon och Emma ska ju hem till Halmstad. Det kan ju inte bli mycket mer opassande. Den veckan jag jobbar som mest och samtidigt måste packa, flyttstäda och flytta. Jag och Louise kommer ligga helt nerklubbad på söndag kväll!

Nu fick Ida min present som jag har gjort på jobbet. Det var en liten flytt-present.


Spritpennan hann inte riktigt torka innan jag packade in det...


Det är meningen att vi ska sätta det på dörren till vårt nya fina rum! (Y)
Btw, visst är Ida det snyggaste som finns?!?! Eh, ja!

Jag och Ida satt nyss och snackade om att vi måste ha press på oss för att kunna göra någonting. Typ packa. Det är tydligen inte press nog att hon åker om mindre än ett dygn och jag ska flytta om några dagra. (Lägenhetehn är så lite nerpackad som den kan vara.) Men herregud, det är ju lugna puckar än så länge....... eeeeh. NOT!

Amanda - Kosekveld med Ida =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0