091008

Mår en aningens bättre nu. Men har inte fått i mig någon vettig mat. Tre olika sorters yoghurtar och en halv banan. Blä! Blir själv i lägenheten ikväll eftersom att Louise ska jobba över och då orkar hon inte flytta över sakerna efter det. Det gör inte så mycket. Självklart är det mysigt med sälskap, men jag är inte så väldans social just nu. Haha!

Efter jobbet gick jag i om H&M. H&M i Sandens är guds gova till mänskligheten. Ungefär. Det går inte ens att jämföra med H&M hemma. Har tittat på en stor halsduk och en matchande mössa ett tag och idag slog jag till. Tyckte att det passade bra när det blåser så mycket att man inte ens kan stå rakt. Appropå blåst blåste mitt fian paraply sönder på vägen hem. Som tur var slutade det regna i just den sekunden. Ibland så! ;)

Ska tillägga att kassörskan också tyckte att de var väldigt fina och hon sa att jag iaf kommer att hålla mig varm och go. Då höll jag med och tänkte för mig själv att det stog en väldigt klok och braig människa framför mig. :)

Det fanns ett par matchande vantar, men inga vantar i världen är bättre än mormors egenstickade lovikavantar!


Den stora frågan nu är om jag ska vika upp mössan som på den översta bilden eller om jag ska strunta i det?


Men då blir det såhär och det är ju inte jätte OK...


AmandaKom med åsikter gott folk!


Kommentarer
Postat av: elin

uppvikt :D

för övrigt är det endast tjugotreee dagar kvar tills vår käre lars winnerbäck, tänkte bara upplysa dig av den lilla detaljen. ;)

2009-10-08 @ 18:28:03
Postat av: Mum

Tycker också uppvikt, men det andra funkar ifall Du tröttnar!

2009-10-08 @ 18:59:13
Postat av: moster

hej gumman! det är klart att du ska ha den uppvikt!!! men framifrån är den andra oxå gullig hihi

krya på dig

kramar från moster

2009-10-08 @ 20:57:13
Postat av: Nea

Jag får väl med säga uppvikt ;) <3

2009-10-09 @ 07:10:47
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det verkar som om majoriteten säger uppvikt då! ;) Bara för det ska jag inte ha det! Mohahaha! ;) <3

2009-10-09 @ 14:54:11
URL: http://aaaaaaaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0