091012

Nu har jag gjort ett ryck i köket. Ordnat upp muggar och glas som vi bara hivade in igår. Imorgon åker Louise hem och jag fett sugen jag med. Jag har faktiskt gått och funderat hela dagen på att åka hem nästa vecka, eftersom att jag inte har några inplanerade timmar. Messade chefen för att kolla och hon trodde att det var ok, men skulle kolla så att hon inte hade satt upp mig på något och glömt berätta det. Hon skulle medela imorgon. :) Hoppas!

Det är inte så att jag absolut inte skulle klara att stanna kvar här, men det är så tradigt när man baar går hemma och inte har något att göra. Så då kan jag likväl åka hem, tycker jag. Om jag då är ledig vill säga, annars skiter sig hela min lilla teori... :P

Nu ska jag snart göra något att äta. Vet dock inte vad...

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0