091014

Jag och Ida har egnat eftermiddagen åt att kolla på Mona Lisas leende. Jag kom inte ihåg att den var såhär bra senast jag kollade på den, men det var ju dock lääängesen och jag fattade nu att jag itne fattade allting då. Höll inte reda på människor och namn och allt blev bara en enda röra. Men nu fattade jag hur allting hängde ihop.

Nu ska jag återgå till läsandet. Ville först inte läsa för mycket eftersom att detta är den enda boken jag har här upp. Men sen såg jag att Emma hade med sig massa böcker som jag tänkte snylta lite på. Bl.a. hade hon köpt den engelska versionen av True Blood-böckerna. Vad passar bättre i dessa vampyrtider än just det?

Förövrigt har jag och Emma bestämt att vi ska köpa fyra pumpor till Halloween. För att göra högtiden ännu mer festlig har vi orange-svarta ballonger på jobbet för kun 20,50! Måste följa med hem när det närmar sig! (Y)

Jag har nu fyra hunar. Terry, Bobby Jean, Mary och Candy. (Åka-Lisa dog och återuppstod som Candy. Jag fick operera om huvudet på henne. Hon har nu inga öron, men liväl en lugg som numera är uppsatt i en toffs!)

Terry är en blå strävhårig tax som är väldigt blyg men också väääldigt snäll och gosig när man lär känna honom.




Bobby Jean är en grön cockerspaniel som är full av liv och älskar att leka. Han är också den som är busigast.





Mary är en gul pudel som just varit hos djur-frisören och fått sin päls fixad. Hon är väldigt fåfäng men också väldigt kärleksfull.




Candy är en orange bichon havanais. Hon är den minsta och alla andra behandlar henne som ett litet barn. Dett tycker hon inte om och gör då uppror. Jag är den enda som hon alltid kommer att älska!




Visst är mina hundar fina?!

Amanda - Ja, jag har extreeeeemt tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Mum

Du kan ju starta kennel!

2009-10-15 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0