091019

Good Morning folket!

Jag mår bättre idag, Tror minsan att det är medicinen som börjar göra sitt! Bättre sent än aldrig säger dom ju, men nu börjar jag tvivla. Nejdå, jag är glad att det äntligen är bättre!

Ida börjar inte jobba förän 1, så vi ska in till skatteverket och addressändra innan och så måste jag handla. Hoppas bara nu att detta lilla projekt inte tar musten ur mig!

Vår älskadevän topcom har svikit oss. De trådlösa internet som vi brukar snylta på här. Nu har vi fått ta oss in på ett som är sjukt mycket segare och som vägrar att visa både Gossip Girl, One tree hill och Riverside. Dåligt internet. Imorgon kommer iaf vår nya hyresvärd. Vi skulle fixa lite med kontraktet och förhoppninsvis har han fixat så att vi kan få koden till vårt internet. Då jävlar ska det surfas! ;)

Amanda - Hopp in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0