22:19

Dålig dag idag. Har haft värre ont i magen än innan, vilket resulterat i att jag legat i sängen och glott Gossip Girl och One Tree Hill hela dagen lång. Känner mig med andra ord inte så inspirerad till att blogga idag...

Nu sitter jag här själv eftersom att E och I är på Se opp! 3D-bion jag snackade om. Magen känns en aningen bättre för tillfället så jag har förflyttat mig till soffan så att jag inte får liggsår. Det vore ju tråkigt!

Jag har även tagit mig i kragen och gjort enchiladas av kyllingfärsen som stått i kylen ett tag. Kände att det vore onödigt om den skulle stå och bli dålig. 30 norska kronor är dock pengar!

Amanda - Ett avsnitt Gossip Girl till innan John Blund kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0