8 mile

Jag försökte kolla på några avsnitt Gossip Girl, dessvärre stod det att programet inte var tillgängligt. Jag bestämmde mig för att kolla på någon film. Det finns massor av filmer på watchxonline så jag kollade igen vad det fanns. Såg att 8 mile fanns med i listan bland filmer och bestämde mig för att kolla på den. Jag var 12 år när jag kollade på den på bio med Hanna och Matilda. Jag älskade Johan Pettersson över allt annat och Johan älskade Eminem. Därför ville jag se den. Nu fattade jag att jag inte fattade någonting då. Visst att jag kunde läsa texten men jag fattade inte riktigt innebödren. Inte konstigt jag var ju bara 12 och det var rikigt korkat av mig att se den.

Nu tycker jag hur som hälst att den var väldigt bra. och jag fattade allt, även fast det inte fanns någon text ;)
Jag kan ändå inte hjälpa att så fort jag ser eller hör Eminem tänker jag på Johan, och nu när jag såg honom fick jag för mig att de var ganska lika?


Även om jag inte längre är besatt av honom tycker jag att han är den bästa handbollsspelaren någonsin.

Amanda - Handboll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0