dagen

Hemkommen från jobbet nyligen. Skönt att det bara är en kort promenad bort :) Men det är det ju inte så länge till. Imorgon går det stora flyttlasset. Eller jag ska flytta mina saker så att jag kan sova där imorgon. Sen får vi göra grovjobbet på söndag då vi är lediga båda två!

Jobbtimmarna gick fort som bara den. Förvånandsvärt mycket folk och dessutom en stor kartong med masa leksaker som skulle räknas, prismärkas och upp i hyllorna. Så kul! =)

Nu ska jag se om jag kan rota fram någonting ur frysen... Undra hur detta ska gå. Bli antagligen något så delikat som pasta, korv och ketchup.

Amanda - Förövrigt så får Familjen logga in på skype. Fullt tillåtet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Somnade tidigt. Helt slut efter tolv timmars jobb, pizza och nåt glas vin. Idag är det dags för jobb igen, men bara till 16. Vi hörs ikväll, snäckan!

2009-10-10 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0