en komentar som bara yttras hemma hos oss

Emma och jag sitter vid matbordet, plöstligt får jag en kliattack på ryggen. Eftersom att Emma sitter mitt emot kan hon inte klia mig. Jag tar hjälp av stolen och Emma anklagar mig för att vara en björn. En isbjörn eftersom att jag har min vita studenttröja. Jag påpekar då att jag faktikst har svarta leggins på mig. Hon upplyser mig då om att isbjörnar har svart hud. Jag kontrar med att jag redan visst det.
Då säger Emma Sara Karlsson: Du är en isbjörn med rakade ben!

Amanda - Just det ja.....


Kommentarer
Postat av: Nea

AAHAHHH! Asså sjuk kul... Jag natar att du knäckte dig ;)<3

2009-10-04 @ 10:51:53
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0