Ny läsare

Jag fick reda på att jag har fått en ny läsare. Min mycket söta och fina mormor. Välkommen till min blogg mormor!

Igår var vi som bekant på kino. En liten tabbe att den var på tysk/fransk/amerikansk. Fattade inte ens en tredjedel. En sak jag fattade var att Brad Pitt inte kan snacka itailenska och att filmen var totalt vidrig. Dock var den väldigt bra och det hade inte varit fel att se filmen igen med svensk text så att man fattar ordentligt.

Idag har vi varit på två lägenhetsvisningar. Tog upp inprincip hela dagen. Nu sitter jag och Ida inbäddade i soffan i våra täcken. Här är så sjukt kallt.

Vi har hittat mögel i vårt rum också. Fan, fan, fan. (Förlåt momor). Vill inte vara kvar i detta råttbot en dag till. Dock är det väl kanske inte så mycket mer bekvämt att sova på gatan...

Imorgon blir det jobb igen. 14.00 till 20.15. Sen blir det 10-15 tisdag, onsdag och torsdag.

Amanda - OTH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0