pust

Nu jädrar har jag varit duktig! Jag har städat köket, packat ner heeeela min garderob i fasters stora-mega-bigbouta-väska + lite andra av mina saker. Jag har slängt in tvätt i maskinen, tagit bort den tvätt Ida och Emma glömde och damsugit sjutioelva gånger. Men det ligger fortfarande glassplitter kvar på golvet. Denna damsugaren är inte direkt det bästa människligheten har att komma med om man säger så.....

Läste att Barack Obama har fått Nobells fredspris. Jag tycker om Barack, han verkar vara en vettig människa, men mer åsikter än så har jag dock inte. Jag vet dock en som älskar Barack och jag hoppas på att denna någon kommer att göra en gratis-spelning i Stavanger till presidentens ära... Eller åtminstone göra en ny skiva, typ keep on working on a dream, eller nått sånt! ;)

Amanda - Vem kan jag prata om? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0