sjuk

Jädrar i havet vad allt går mycket snabbar på morgonen när man är ensam i lägenheten. Själv inne på toa vid speglen, så jag kan ta hur mycket plats jag vill och vilken plats jag vill. En annan sak som också skyndar på det hela är ju förståss att det enda som går ner genom min mun är varm mjölk. Jag hostade sönder mig själv i natt, väckte både Emma och Ida, så nu har jag lagom ont och mår överhuvudtaget förjävligt. Usch! Men det är ju bara att stå still i en butik i fem timmar. Det ska jag nog palla med!

Amanda - Du kanske tror att det är kungen?


Kommentarer
Postat av: Guess who!

Lilla gumman, krya på Dig! Tycker om Dig, tycker synd om Dig, tycker Du är goast i hela världen!



"Men det är folket som bygger landet"

2009-10-08 @ 09:14:51
Postat av: Nea

Du fixar detta! Grattisk till lägenheten. Har du tänkt att komma hit till halmstad snart innan jag dör av saknad ? Själv är jag så jävla sugen på att jobba i Norge !! :D LOVE <3

2009-10-08 @ 11:55:47
URL: http://lanaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0