Stolt hundägare

Jag är numera en stolt hundägare! Hur vuxet är inte det då? Jag har lägenhet och hund! Den du!


Eh, eh, jag har gjort den själv ^^

Igår på jobbet gick en packa ballonger sönder. Åh tänkte jag, jag ska göra det lite festligt till Ida och Emma kommer hem, så jag tog med mig packen hem. Det visade sig vara figurballonger. Sånna avlånga som man skruvar till djur utav. Så jag satte mig, klockan halv 11 på kvälle, för att sno ihop en hund lite snabbt. Ha, trodde jag ja! Det var ju sjukt svårt, fick ett litet utbrott och tog i för mycket så att halsen rök på den stackran. Bestämmde mig för att ge upp och gå och lägga mig ist.

 Idag när Emma kom hem ville hon försöka. Jag ville inte vara sämre. Det tog många kvartar och minst lika många fula ord innan Åka-Lisa Gustafsson kom till världen. Men det var så värt det, för hon är världens finaste orangea hund! =)

Amanda - Sjuk igen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0