tror [trååååaar] du inte att hästa-bordet [bååådet] välte?

Helvetes morgon!
Jag står, i lugnan ro och stker pannkakor. Står och nynnar lite för mig själv, solen lyser in genom fönstret från en klarblå himmel och fåglarna kvittrar. (Typ)

BRAK!

SKRIK!

Jag kollar ut mot vardasrumet och ser att hästbordet har vält. Helt utan anledning! Glas över hela lägenheten. Jag ber en bön om att det inte är bords-skivan som farit illa och går sedan fram för att kolla. Nej, bara ljus-skålen och ett dricksglas. Det vara bara att hämta damsugaren!

Som tur var hade jag vett nog att stänga av plattan så pannkakorna klarade sig, så nu ska jag äta värdens mest förtjänta frukost!


Lugnet efter stormen?


Är det bara jag, eller har hästjäklen ett elakt/belåtet flin och onda ögon?


Jag är hur som hälst fett skadad! Det forsade blod så jag fick springa över tunneln till sjukan så att dom fick sy ihop mitt stackars finger och så fick jag en blodtransfusion (stavning?).
Tyck synd om mig!!

Amanda -
Det kom bloood ur Maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0