Välkommen till sjukstugan

Jag och Ida är sjuka. Hon har fått en allergisk reaktion av hårfärgen. (En blondin och en brunett lämnade mig, två brunetter kom till baka. Ida har alltså lämnat den ljusa sidan av livet för den lite mer mörka och dystra. Men hon är jäääättefin i det!) Och jag har ont i magen, igen. Skulle påkurs igår efterjobet, men fick ont i magen och mådda allmänt dåligt av den sabla förkyldningen som inte vill släppa så jag åkte hem och la mig på soffan ist. Och här ligger jag än. Har redan läst mycket i boken som mamma skickade med Ida upp. Den högt efterlängtade Fyrvaktaren. Det var förra sommaren jag hörde att Camilla Läckberg skulle släppa ytterligare än bok i Fjällbacka-serien och jag har längtat sen dess. Särskilt med tanke på att halva Fjällbackas invånare höll på att dö när Sjöjungfrun slutade.

Nu ska jag återgå till min macka och Göteborgs skärgård.

Amanda - Buhu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om Dig, tycker synd om Dig, tycker Du är goast i hela världen!! Ta magmedusinen!! Vad var det för kurs Du skulle på? Massor av kramar och pussar! ll

2009-10-15 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0