VI Har internet!

Dock är det "bara" vår kära vän topcom som är på besök och inte vårt internet, men det är dock lika välkommet det! :)

Det har hänt så sjuk mycket som jag inte har kunnat skriva om, så nu kommer det i punktform.
 - Jag har förlorat jobbet för affären gick i konkurs (kk som Ida så fint säger)
 - Jag fick tillbaka jobbet eftersom att affären blivit uppköpt.
 - Jag har jobbat som en myra med att ställa in nya hyllor i butiken
 - Jag har köpt träningskort (och fått världens snyggaste tränare till hjälp!)
 - Jag har gjort värdlens jävla tabbe med ett par fula nisse-koppar

Nu ska jag lägga mig och sova. Ska jobba 10-6 imorgon och sen ska jag och Emma till snyggingen på Elxia, (som jag dessutom har fått ett personligt vykort av) Har jobbat sen tisdag förra veckan utan att ha haft en halv dag ledigt ens, så lördag söndag käns som en välförtjänt ledig stund!

Amanda - Sister, I won't ask for forgiveness, my sins are all I have

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott å se Dig igen!!!!! :-* Nu skäller Alfred för att jag sa detta innan och för att jag har näsa på min smiley..... :,-( men jag vill ha det!

2009-10-29 @ 22:06:42
Postat av: Nea

Gott, NU kan jag läsa din blogg igen :D. Är allt bra gumman !?

Puss <3

2009-11-01 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0