090903

Nu har jag städat köket. Såg för jävligt ut. Tänkte faktiskt att jag skulle diska igenom allt, men riktigt sååå motiverad var jag inte visade det sig!

Nu ska jag laga lite lunch och sen ska jag ta en sväng till stan för att söka jobb. Klockan fyra ska jag möta Ida vid busshållplatsen för att vi sedan ska åka bort till kvadrat, ett köpcenter där Emma jobbar. Där ifrån ska vi ta oss till IKEA för att inhandla lite nödvändigheter till lägenheten. Typ galgar. Alla mina kläder, flrutom ett plagg ligger ihopvikta i garderoben. Jag kan säga att det inte är lätt att klämma in en tredörrars garderob i en med bara en dörr! HAHA!

Jag hade tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder från min och Idas 17-timmars resa hit, men jag hittar inte kameran. Annars brukar det ju vara så att det är sladden som har en tendens att försvinna, men den lilla rackarn ligger brevid mig i detta nu.

Amanda - Den här champangen har fått en smak av ljumen öl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0