090907

Usch, jag tror jag börjar bli sjuk! Eller så är det vädret, jag vet inte. Men det första alternativet hade inte förvånat mig alls, med tanke på mitt usla immunförsvar. Sitter just nu i en av våra mysiga fotöljer med en filt och datorn i knäet för att få lite extra värme. Nej, fan, jag är nog sjuk :/

Potatisen står och kokar på spisen, blir torsk och potatismos till lunch. Kom och tänka på att Jonna aldrig skulle klara av att leva här. Hon som hatar fisk och kött och älskar kycklig. Här är kyckligen svindyr, typ 140 norska...

Amanda - Kan the real world starta idag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Heej blondiie! ber om ursäkt för att jag inte svarat på ditt försenade sms ;) svarar man inte direkt blir de aldrig av.. Du har nog rätt, jag hade aldrig klarat av att äta fisk och massa kött. USch! Men ni verkar ha de rikigt mysigt! eran lägenhet kan man ju verkligen inte klaga på! hur länge ska du stanna i norge? Pusss eelskling! saknar dig<3

2009-09-07 @ 16:41:33
Postat av: Amanda

Heej blondiie! Förstog att det var något sånt, jag vet hur det är! Jadå, här är det fint, lite tråkigt att vara ensam i lägenheten när de andra jobbar, men jag hoppas att det blir ändring på det nu! ;) Jag vet inte riktigt hur länge jag stannar, först var det fram till jul, men nu ser det ut som om det blir längre. Får se hur det slutar. Vad har du för dig hjärtat? PUSS saknar dig med! <3

2009-09-08 @ 09:58:48
Postat av: Jonna

Segt att inte ha något jobb, du hittar säkert något snart ska du se :) Jag jobbar på som vanligt på golfbanan, inte inte rikigt hur länge jag ska va där men blir nog månaden ut. Låter rikigt bra, så du ska stanna där så länge! måste erkänna att jag är lite avis på dig.. vill åxå hitta på nåt kul ju.. Saknar dig ju, vill ju träffa dig snart, inte så lätt iomed att du är i vårt kära grannland. Jag kom på här om dagen att vi inte utnyttjat våra presentkost på kurorten i år heller. fan va kassa vi är! Är man en blondiie så är man. Pusssss gullet <3

2009-09-09 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0