090913

jag följde inte med Emma och Ida. Jag har ett skoskav som tittade allt för hotfullt på mig när jag nämnde det... (jag har flera skoskav, men det var just det som blöder som inte var med på noterna...) Så jag stannar hemma. Det är möjligt att jag går ut och går en runda själv sen. Känns bättre när jag vet hur långt jag ska gå. Emma sa att det typ tog en halvtimme, nej, då får det vara...

Just i detta nu väntar jag på att mamma och bröder ska anlända till mormor. Anton och Alfred ska installera skype på mormors dator och då kan jag snacka med henne :) Hoppas att det inte krånglar, då blir jag ledsen!

Jag är på ett uselt humör idag. Inte ens det fina vädret kan få mig på bättre tankar, och då är det riktigt illa.

Amanda - fu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0