12:26

Emma stack precis till jobbet. Vi hann med en frukost/lunch-dejt framför How I meet your mother. Jag åt frukost och Emma lunch.

Det gick bra på skatteverket. Det tog en jävla lång tid bara, men en trevlig kille med fina ögon hjälpte oss. :)

Nu ska jag bara slappa fram till lunch, sen ska jag göra mig iordning dra till kvadrat och ragga mera jobb och möjligtsvis införskaffa en brun mascara. Jag vill att det ska se ut som om jag är osminkad, men när jag går utan mascara har jag helt plötsligt inga ögonfransar, så då tycker jag att en brun är bra alternativ till vardags! Hoppas bara att det blir som jag tänkt mig. Väldigt Mycket StinaLee-anda. =)

Amanda - Jobba hela nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0