21:57

En fråga: Tittar hela världen på idol? På varenda blogg man är inne kan man läsa om idol-premiären. Palla. Jag vet inte om det bara är för att jag är motvals, som mamma brukar säga, eller om jag verkligén inte tycker om programet, men jag är hyperallergisk mot allt vad idol heter. Jag kan inte med det. Det suger dessutom att jag brukar ha världens medhåll av mamma när det gäller sånna här program, men när jag skypade med henne innan var hon tvungen att skynda sig för att hon skulle kolla på idol. Fan jag känner mig ensamas i världen när jag ligger här och kollar på andra avenyn. Det hade faktiskt också premiär idag! Så det så!

Amanda - Jag vill se Kim (Tänkte skrivit vi men kom på att jag var ensam :P)


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte i min blogg !! :D jag kollade inte heller på det, men det var nog för att jag inte var hemma :S <3

2009-09-09 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0