än så länge...

Nu håller jag på att sminka mig samtidigt som jag lyssnar på Lilly Allen. Har varit ute på upptäcksfärd i Stavanger, gick ner till småbåtshamnen och tillbaka. Fick låna Idas Ipod eftersom att min mobil är knas. Sen kokade jag mig ett ägg och åt det tillsammans med Kalles på en macka samtidigt som jag kollade på The real world Cancun. (Vet att jag skrev real life igår, men det var fel, fel, fel)

Ikväll ska vi ut och göra byn. Vi tycker att det är ganska lämpligt att militärerna håller till här! Jag har kommit på världens pick-up-line: Hallå snygging, ska vi göra en Top Gun? ;)

När Ida slutat jobba vid 4 ska vi därför gå till vinmonopolet och köpa vin. Vi funderar på att köpa ett vinställ. Vi tycker att det känns så vuxet att gå och köpa vin, och om man är vuxen gömmer man inte vinet i garderoben ;) Får se hur det blir med den saken...

Amanda - Familjen, logga in på skype nån gång då!!

Kommentarer
Postat av: NEa

haha ! Top gun är ju den bästa ever och den scenen när dom spelar vollyboll är ju den hetaste :D

2009-09-07 @ 11:00:11
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0