äntligen

Jag satte mig, tog upp spotify och gjorde en spellista! :O Jag har verkligen inte orkat. Men nu så! Nu har jag alltid något att lyssna på, för jag älskar varenda låt som är med! Variationen är inget vidare, mest Lasse, Uffe och såklart The Boss. Tryckte även in min nya älskling: Lily Allen. Innan lyssnade jag bara på Not fair på repeat, men idag råkade jag glömma det så jag hörde hennes andra låtar med, och de är ju minst lika bra!

It's sad but it's true how society says
Her life is already over
There's nothing to do and there's nothing to say
Til the man of her dreams comes along picks her up
and puts her over his shoulder
It seems so unlikely in this day and age
 - Lilly Allen, 22, It's not me, it's you

Amanda - Gaaaalet vad bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0