dagen

Ännu en dag vilsen i Stavanger. Jag deppade lite och mamma försökte muntra upp mig. Hon föreslog att jag skulle googla på spa i stavanger, så det gjorde jag. Eftersom att jag inte kan några gator i denna staden (knappt den vi bor på) är det lite svårt att veta exakt var saker och ting ligger. Så jag kollade på en karta över staden på internet där spat pekades ut och kom tillsammans med mamma fram till att det måste ligga "någonstans vid sjön". Så jag gick runt i "någon stans vid sjön" i en timme och hittade bara några skoskav, men det behövde jag ju inte, det hade jag ju redan. jag surade ihop, satte mig på första, bästa buss hem, placerade mig demostrativt i fotöljen. Där satt jag till Louise kom hem och fick mig på bättre tankar. Hon skulle bort till kvadrat och införskaffa en jacka, så hon frågade om jag ville följa med. Eftersom att jag är ensam 95% av tiden här tackade jag självklart ja till det erbjudandet! På bussen pekar Louise ut en kiropraktik där det även finns massage, så jag tänkte gå in dit och söka jobb imorgon. :)

Just nu sitter de andra och kollar på Idol. Nej, jag ville inte sitta med och kolla på det. Igår hade jag AA, men idag har jag ingentibg. Kan dock knäppa på en film. Smart Amanda, det gör jag! :)

Amanda - Vilken film nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0