kärlek

Min absoult störst idol fyller år idag. 60 år! När man är 60 år gammal, 5 år från pension i Sverige, brukar man vanligtsvis inte springa runt på en scen som en duracel-kanin inför en miljonpublik. Men å andra sidan, Bruce Springsteen är ju ingen vanlig 60-åring...





Den 5 juli 2008
På en skylt i publiken står det: You're the sexiest man alive
Bruce svarar med sin lite släpiga, hesa, underbart sexiga stämma: yes
Inget tack, inget blygsamt nejch, utan bara ja, jag vet...
En liten del av mig dog vid det tillfället, i mamma med tror jag.


Amanda - Grattis, du världens bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

...eller så var det då man kände att man levde!!

I´ve got this guitar and I learned how to make it talk

2009-09-23 @ 22:23:31
Postat av: Mamma

...eller så var det då man kände att man levde!!

I´ve got this guitar and I learned how to make it talk

2009-09-23 @ 22:23:51
Postat av: Anonym

oj, jag stammade visst

2009-09-23 @ 22:24:53
Postat av: Amanda

Ja, kanske det! Låter mer troligt!

2009-09-24 @ 15:59:34
URL: http://aaaaaaaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0