ida lagar mat

Hemkommen från rema och meny för ett tag sen. Hann även med att köpa mitt älskade 10-kronors-bröd inne på ica! Precis när jag kommer ut med alla varor från meny börjar det pissregna, så jag får gå i strömt vatten upp för den djävulska backen. Det hela resulterar i en mycket genomblöt och irriterad Amanda och ett söligt äggpaket.

Nu står Ida och lagar mat, då kan jag inte göra det samma för då slås strömmen av. Man kan inte ha på två plattor och ugnen samtidigt... När vi påpekade detta till vår hyresvärd sa han med självklar röst, som om vi var dumma, men ni kan ju inte ha på alla plattor samtidigt! Just det, det finns ju bara fyra plattor för att det ska se bra ut! Det ser ju dum ut med bara tre plattor, eller ännu värre två! Uschanemej! Vilken mardröm, två plattor?!?

Amanda - And it's not my fault, it's how I'm programmed to function...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0