igen

Nu är kycklingen inte längre rosa, utan mer begie, så nu tycker jag om den igen :) Håller på att göra Jonnas och Linnéas favoriträtt ;) Thaikyckling gryta med bl.a. minimajs och cashewnötter. Som jag har längtat. Mamma har vägrat att göra det hela sommaren då hon tycker att det är en typisk vinterrätt, men när man flyttar hemmifrån får man själv bestämma vad man vill äta och då gör jag den vintriga kycklinggrytan, utan att någon klagar dessutom! ;)

Just nu står det och puttrar som bäst på spisen, men det ska inte ätas upp än. Ska frysa in det till bättre tider. :)

Amanda - Point blank, right between the eyes

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh nu blev jag genast hungrig :O. Kan inte du lägga ut receptet till mig eller skicka det på nått sätt till mig ? :) Hur är allt, och hur går det för er !

Sakaden är stor <3

2009-09-08 @ 14:56:20
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0