Kameran är funnen!

Iblan är jag helt säker på att det finns hustomtar. Små, små nissar som lånar saker. Jag har kollat igenom min datorväska säkert 17 gånger på jakt efter min försvunna kamera, jag har till och med vänt ut och in på hela innehållet, men den har inte funnits där! Nu när jag tänkte att detta är sista gången jag letar här, sen ger jag upp, då får den vara borta för alltid, jag orkar inte ödsla mer energi på den, då ligger den där, nästan överst. Det är näst intill en omöjlighet att jag kan ha missat den så många gånger när den legat där. Jag lovar att det är en liten nisse som har lånat den. Det gör egentligen ingenting, ni få jättegärna låna mina saker, små nissar, bara ni lämnar tillbaka dom sen! :) Hihi!

Här kommer iaf lite bilder fårn resan hit. Och så kanske jag klämmer in en bild på min lilla bebis! ♥


Japp, vi hade lite träningsvärk i våra kroppar efter att burit runt på vårt liiite för tunga bagage! ;)


Söta, söta, bästa Ida ♥


Ä L  S K L I N G E N ! !

Amanda - Puss små nissar! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag vet hur det är med dom där små nissarn , lite smått jobbiga men ändå fett söta !! :) Inte dåligt med packning heller hehe ! PUSS<3

2009-09-04 @ 12:42:29
Postat av: soffan

åh amanda du har köpt en likadan dator som jag har, den är grym! har du 15 eller 17 tums?! har du 17 så hojta när du hittar en väska till den är du snäll... puss från barca på er babes

2009-09-05 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0