måndagkväll

Nu har vi ätit. Min wook blev himmelsk, för att inte skryta... ;) Vi bestämde oss för att ha lite höstmys. Trycka i nån film, koka te, äta briost, morötter med dipp, det nybakta brödet Ida gjorde innan och skorpor. =) Kan bli en bra kväll!

Dagen har spenderats i mina älskade löpartights, det finns inte ett plagg som är skönare! Jag lovar! Men eftersom att dom bara räcker mig till halva vaden var det ruggigt kallt att ta sig till och från rema nu ikväll, särskilt när mörkret och blåsten knackar på.

Nu ska jag byta till mina joggingbyxor och min vita, fina studenttröja. Lägenheten är inte särskilt välisolerad, så även här bli det för kallt med löpartightsen frammåt kvällningen.

Amanda - Freaky Friday nuuuu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0