mer jobb

Fick nyss ett melding av chefen där hon frågade om jag kunde jobba lite till. Hon ringde när jag och Emma var påväg till skatteverket och bad mig ta några timmar extra eftersom att någon ska ha semester och nu vill hon agtt jag ska jobba ännu mer! :)

Denna veckan blir det inte så mycket. Tisdag, onsdag och torsdag. Inte så långa turer heller. Men nästa vecka ska jag jobba alla dagar, förutom söndag då för då är allting stängt. Och då är det dessutom ganska långa pass :D

Känns skönt. Även om det är skönt att vara hemma ibland har det blivit liiite för mycket av den varan känner jag nu. Dessutom tycker jag det är jätteroligt att stå i kassan och snacka med kunderna. Vissa är väldigt trevliga och goa. Andra inte, men så är det ju...

Amanda - Tonfisk-lunch och hm... vilken serie det nu blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0