mögelhistorian

Jag har aldrig i mitt liv sätt mögel på en vägg, så jag har ingen aning om vad mycket är, men jag antog att det var okej-mycket liksom. Idag kom louise storasysters kompis på besök, han har jobbat med mögel och när han kom in i rummet var det första han sa ååååh jävlar! Det käns tryckt att andas i sitt eget hem! (Y)

Igår var inte mannen i huset hemma så han kunde inte komma upp, han var inte heller hemma när vi gick ner där i eftermiddags, så vi bad frun komma upp. Vet ni vad hennes husmors-trix var för att få bort mögel? Vet ni vad det var? Jag blir fan förbannad bara jag tänker på det! Ta en trasa och lite ajax och gnugga, sen ska ni låta fönstrena st öppna och elementen på högsta effekt. Vilken idiot som hälst ser att det där inte är en ekvation som går ihop!

Så nu är vi på jakt efter en ny lähenhet i Stavanger.
Krav: Mögelfri med fyra sängar.

Amanda - Någon som har kontakter får gärna hjälpa till!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Norska husmödrar... Sätt igång och leta efter nåt bättre! Det kan inte vara såå svårt, allt måste ju vara bättre än detta?

2009-10-01 @ 07:45:57
Postat av: Nea

Men va fan !! Möggel är typ farligt ..kan typ bli sjuka ju :O:O. DUMMA KÄRRING till hyresvärd :D:D

2009-10-01 @ 14:48:33
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0