Tack bella!

Förmiddagen spenderades med min allra äldsta och trognaste vän, fröken Skoskav. Det finns ingen som är lika tillförlitlig som hon... Gick runt i Stavanger även idag, försökte hitta ett alderhjem, men icke. Inte ens ett litet.

Kom hem för att äta lunch i min ensamhet, satte på pasta vattnet och läste lite bloggar undertiden som det kokade upp. Eftersom att vår spis inte är utrustad med inductionsplattor hann jag läsa alla bloggar jag brukar innan pastavattnet ens börjat ryka. Så jag bestämde mig för att vidga mina vyer här i bloggvärlden och gick där med in på bloggarnas blogg: BlondinBella. När jag scrollar ner lite ser jag en intressant bild. True Blood. Jag läser inlägget och där står det att hon tror att det sänds på svt på torsdagar, men att hon´inte vet säkert för att hon själv kollar alla avsnitt på datorn, från en hemsida som till och med mitt norska internet kan ta emot! Så nu,tack vare BlondinBella kan jag kolla på true blood! (Vi har försökt med svt, men det gick inte att kolla utomlands med svtplay)
Kanske att jag ska fortsätta att läsa hennes blogg, bara för att hon hjälpte mig ur min lilla vampyrsvacka? Jag sa kaaanske...

Fick ett mail av mamma nyss. Telia hade ringt henne och sagt att de hade ett lösen till min mobil som hon var tvungen att hämta, tillsammas med instruktioner, i butiken. Håller alla tummar i världen för att detta ska gå vägen! Min rosa är allt annat än kry!

Amanda - Iphone nästa? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0