TB

Tjoho!
Börjar inte jobba förän 4 idag, men jag måste till skatteverket, som jag har råkat förtränga varenda lediga dag! Suck. Jag orkar inte, men jag måste.

Igårkväll kollade jag och Emma på True Blood. Surprise! Jag tycker att denna serie är helt underbar, så jag började kolla med henne med, de avsnitten jag redan har sett, med andra ord. Eftersom jag vet vad som händer är jag inte lika rädd denna gången. Men Emma är. Som jag skrattade åt henne när hon hoppade flera meter. Hon sitter och kollar genom fingrarna och det är nästa så man får påminna henne om att andas. När avsnittet är slut kollar hon på mig och säger, efter att hon fått hämtat andan lite: Ska vi kolla ett avsnitt till? Eh, ja, säger jag. Men Amanda, två avsnitt om dagen är fan maximummus! Åh du  söööte! ♥

Eric: (Världens sexigaste jävla röst) Is there blood in my hair?
Lafayet: I can't see in this light
Eric (förflyttar sig på två röda sekunder till Lafayet): Is there blood in my hair?
Bara jag som fattar? Emma, du kommer fatta efter nästa avsnitt. (Äckelavsnittet) ^^

Amanda - Åh du ljuva frihet!


Kommentarer
Postat av: Emma

mumma!

2009-09-27 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0