trött?

Fan asså! Klockan halv två hade jag olidligt ont i mitt lilla blonda huvud. Jag tar en ipren, lägger mig i sängen för att läsa lite. Efter fem minuter trillar boken ner på näsan. Jag bestämmer mig för att vila ögonen i 20 minuter. Jag vaknade för en halvtimmesen! jag har då sovit i över tre timmar! Hur lyckas jag? Det kändes inte alls som om jag sov heller. Låg och vakendrömmde kändes det som. Tydligen inte...

Fan, jag som skulle till Super G. Det absoult värst med hela händelsen är att huvudet inte känns ett dugg bättre. :/

Nu ska jag äta morot med creme fraich och kolla true blodd för att gaska upp mig själv och kanske åka ut till IKEA och Emma sen ikväll.

Amanda - Du vet förälskelsen är en tokig idiot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0