100410

Tjoho!
Det är ett sånt underbart väder här i Stavnger idag! Solen lyser och det är riktigt vår-varmt! Dagen har varit jätteskön hittils. Vaknade efter 12 simmars sömn, gick upp kollade på två avsnitt av Supernatural, en ny serie som jag och Emma börjat nörda oss med. Sen gick jag ut för att gå runt godalen. Det är en slinga som ligger precis vid vattnet och börjar nere vid oss. Det var hur mycket folk som hälst som var ute och grillade och massa aaaaaaas-snygga killar som spelade fotboll utan tröjor. Kva li té! Åh vad jag älskar när våren är påväg!

Nu ska jag steke upp falukorven jag hittade i min fryslåda och äta den med stuvade makaroner, sen blir det duschen och sen in till stan för att möta upp Ida!

Igår pratade vi om att vi skulle se Remember me, så det kanske det blir ikväll!


Anledningen till att vi inte ville blunda heeeeeela avsnittet...... Killen är heeeeeeet!

Amanda - Älska-Livet-Dag!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Här är det också härligt väder! Röjt garderob och plockat fram sommarkläder! Nu väntar förrådet på en rensning!

2010-04-10 @ 14:51:55
Postat av: Emma

Hotest man alive!!!!1111etttettett

2010-04-11 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0