100413

Igår var jag och Ida på biltema. Inte nog med att vi faktiskt tog oss dit, efter en dags hårt arbetande, vi köpte även varsin cykel. Demonterad. Äsch, tänkte vi. Det finns verktyg med så att man kan montera den. Inte då! Ser vi ut som två tjejer som har en blocknyckel 15 mm och en någontingannat-nyckel 15 mm i bakfickan?
Så nu har vi en liten instalation på vardagsrumsgolvet. Många skulle kalla det en hög med skrot, eller i bästa fall en icke-monterad-cykel-hög, men inte vi. Vi är nöjda med vårat köp, det finns ju trots allt båda reflex, ringklocka och 21 växlar. Sen att den bara ligger där, helt användningslös, det är inget att tala om!


Ta-da!

Nu äter jag frukost, ska snart sminka över brännan som håller i sig.

Amanda - Underbart väder :)

Kommentarer
Postat av: moster

Calle säger att det finns KILLAR!! Ni har väl haft slöjd/teknik!

Jag tror att ni fixar det själva om ni bara läser instruktionen noga! Lycka till! Kram

2010-04-13 @ 21:27:50
Postat av: moster

Calle säger att det finns KILLAR!! Ni har väl haft slöjd/teknik!

Jag tror att ni fixar det själva om ni bara läser instruktionen noga! Lycka till! Kram

2010-04-13 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0