1004228

Tjoho!
Sitter och äter frukost i min ensamhet. Roligare saker finns det, vill jag lova. Jag kan inte ens säga att vädret gör en på bättre humör. Det spöregnar. Underbart att det tar 10 minuter från busshållsplatsen till jobbet! Men iofs, jag är i Stavanger, så om en timme kan det ju vara strålande sol och +30. Det kan dock lika gärna vara snöstorm...

Jobbar till 16 idag. Underbart med en ledig eftermiddag. Har dock lite att stå i (som jag sa till Emma igårkväll, innan jag låg i en hög på golvet och asgarvasde åt mitt ordval).

På lördag ska jag leka med min fina Linnéa! :D

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Nea

Det kommer jag att gilla skarpt :D

2010-04-28 @ 10:31:21
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0